2013年1月17日星期四

我由四年之前260磅去到現在大隻的身形

四年幾之前 我係一個26x磅既大肥仔




我中學已經係好肥





呢張係減到230磅左右

我用了一年好極端既減肥方法 即係食好小野 一日1-3個鐘運動

雖然減肥成功 但搞到之後皮膚鬆弛因為減得太快 仲有左暴食症

之後轉左小食多餐先無左

如果唔係我既意志力夠強 大概無可能用呢個方法減到

所以大家減肥係長期戰爭 而唔係要快!

你可以好快咁減到肥 但係你好快會反彈

最緊要搵一個方法自己可以keep一世!

之後直接跳到一年後減肥成功



有次無聊想試下玩健身  之後就開始玩上引到呢家




兩個月健身





六個月後






年幾後




兩年幾後既相








\\\\


最近既相片


5 則留言:

  1. 我玩左大半年 完全冇效果
    主要想操粗隻手 同膊
    我已經一星期去三曰
    手完全冇粗過
    得少少線條 (真係好少)
    每次玩完第二曰都有肌肉痛 有時冇
    究竟要痛幾多次先會粗?
    我已經做好重 5-8下一set
    求指教

    另問 你收幾錢一堂?

    回覆刪除
  2. 一星期做兩三日
    星期一 三頭+二頭 每個部位3個動作 4組 5-7下力歇
    星期三 膊 (其實膊我未摸熟,唔敢落太重)
    其實點先練到膊形?
    其餘都係間唔中做下引體上升,掌上壓咁
    腳就冇諗過練 怕好似朗拿度咁羅白腳

    飲食真係冇乜點留意 頂多係gym前後飲大量牛奶
    健身奶粉又怕有後遺症
    究竟應該點食先可以增肌?

    如果叫多條友一齊上堂有冇問題?
    唔該曬

    回覆刪除
  3. 想請教下你個一年減肥行動入面,個訓練係點?有無PROGRAM可以舉出黎參考下?另外,飲食方面你有無特別跟餐單?

    回覆刪除