2013年1月31日星期四

最多人誤解的健身知識


1:先增肥 先增到脂肪 無脂肪長唔到肉架

答:其實脂肪同肌肉係兩樣野黎 就算你增左脂肪黎練 之後減返落黎 同你一直好好地飲食咁去練 根本無分別 除非你用藥去上磅




2:我D腹肌唔對稱 係唔係平時我練死左一邊 ?我只有六舊腹肌 最下個兩舊 係唔係要練多D下腹先會出?

答:腹肌對唔對稱 幾大舊 有幾多舊都係天生 好似阿諾咁 佢只有四舊腹肌 唔通佢唔識點練腹咩??



3:健身奶粉係唔係有藥既成份係入面? 食左係唔係好快大隻 唔食係唔係唔會大隻 或者好難大隻?健身奶粉其實都係由牛奶提練出黎 佢既好處係方便補充 無任何特別既成份 詳情可以睇我其中一編講關於蛋白質補充濟既文
好似我都無飲奶粉  但係經常比人問有冇飲奶粉  冇飲奶粉都操到咁大隻咁西利既 我都唔識點答


4:我本身係瘦底 係唔係無可能大隻 最多只係鋼條?
答:其實好多健美運動員之前都係排骨瘦仔 之前係肥仔既十個都係得1,2個 瘦既人玩健身比肥既更好
因為佢地脂肪細胞小 每次身體既尺寸長了 都知道那是肌肉 不是脂肪

5:sit up 卷腹等等訓練腹部既動作係咪可以減肚腩??



答:sit up 卷腹係可以訓練到腹肌 但係佢唔係一個帶氧運動 減唔到脂肪的 脂肪係肌肉既外層
所以就算你有幾強既腹肌 你脂肪比較高的話 都無可能見到腹肌 腹肌係靠控制飲食,帶氧運動出黎的

其實仲有好多 不過等我諗到再補充

3 則留言:

  1. 瘦人跑步練氣,會否變更瘦,因為會跑步會燃燒脂肪

    回覆刪除
  2. 可以咁講 但係跑步同時都會訓練到肌肉

    有可能會重左都唔定 因為肌肉既重量係脂肪既三倍

    回覆刪除
  3. 正值發育時期練啞鈴會否影響高度

    回覆刪除