2013年2月5日星期二

出外食飯 如何選擇較有營養同健康的食物??

其實好多人出街食飯 都會有究竟可以食乜唔肥

又有蛋白質可以補充 價錢又唔貴既問題 (包括我)

所以我今次就分享下我自己呢2,3年係街點選擇食乜野黎補充蛋白質 又唔肥既營養啦

通常我諗點選擇食乜野 首先會諗蛋白質先 通常以魚肉,瘦牛肉,雞肉黎做首要既條件

第二就係佢肥唔肥 點樣烹調 蒸,剪 都為比較佳

第三就係菜 西蘭花的平均營養價值係最多 所以有西蘭花的話 我會選擇佢

係好多健美運動員每餐既蔬菜都包括有西蘭花

跟住食既飯一定要走汁 如果無得走汁 餸一定要分開上 因為D餸既汁有好多油

以下係我平時係街會選擇食既野

吉野家既煎雞飯 雞要自己走皮 我會叫佢走汁多菜  再加個鯖魚或者三文魚

咁樣佢既蛋白質應該有30-40克




有D兩餸三餸既飯都係唔錯既選擇 但係要叫佢送唔洗汁


快餐店或者一D日式餐廳都有D比較健康既選擇







有汁既一定要將D汁分開 唔好點到D飯

7-11既三文治 我只會選擇一個叫燒雞青瓜(類似咁既名)既三文治

佢既蛋白質係咁多隻三文治之中 接近最高 但脂肪 鈉質 都比其他的低

ok的煙三文魚三文治 佢既蛋白質都係比其他既高 脂肪 都比較低

比較差的選擇可以去麥樂勞叫雙牛芝堡 走芝士無醬 都可以大大減低佢既鈉質同埋脂肪
佢兩塊牛肉都含有約15克蛋白質左右

如果比較貴少少既好選擇就一定係食壽司同刺生

新鮮既魚肉無經過任何烹調 蛋白質含量又非常高

如果各位有咩健康又有高蛋白質既街外食物 希望提供一下



沒有留言:

發佈留言