2013年6月3日星期一

我當年是怎樣減肥??


 
 
 
好多人問我當年係點減 係咪一路健身一路減肥
咁等我呢家一次過講下自己減肥既經歷
我四年多之前係一個260-270磅既大肥仔
我係用左一年好唔健康減左100磅 瘦左之後先開始做gym
咁就一定有人問我係咪減完肥先做gym好?
絕對唔係 減肥同增肌係可以同時進行 之後減得更好睇
⋯⋯ 皮膚鬆既問題都可以減輕
咁點解我當年唔一路減肥一路gym呀? 當年乜都唔識囉!
我當年點唔健康咁減肥?
咪係食好小野 狂做運動

有時一日做3個鐘運動 跑一個鐘 游九個字 夜晚去打拳

有幾個月又食過素 完全唔食肉

因為減得太快 到呢家D皮膚都仲係鬆 肚既位最嚴重

而且之後都因為咁 有輕微既暴食症 一係唔食

一係就可以一次過食十幾二十磅磅野落肚

去完打邊爐 第日可以重左十幾磅

之後我開始小食多餐 先慢慢無左呢個問題

減肥好容易 你食得少野就一定瘦

但係我相信大家減肥都係想靚
你用唔健康既方法減出黎真係唔好睇
而且你一定keep唔到幾耐 可能仲會肥過之前

所以減肥係要用正確而且唔極端既方法去減

大家有興趣可以睇我個blog既如何開始減肥文章 有教大家點正確去減肥!

1 則留言:

  1. 想問下啲皮膚如果鬆咗,會唔會隨時間收緊返?

    回覆刪除