2013年3月14日星期四

少食多餐!? 一日要食多少蛋白質?? 玩健身要怎樣食?





一般人平均一餐只能吸收30-40克左右蛋白質


玩健身的人每日需要約自己體重kg x 1.2-1.6

所以需要少食多餐去吸收蛋白質

而且少食多餐都可以容易吸收 穩定血糖  減低肚餓既感覺 非常適合減肥既人士

玩健身需要每餐食100-150克左右既肉類 好似雞胸肉 魚肉 呢D含有比較高蛋白質既肉類

150克既肉類 雞胸肉 魚肉 牛肉 都有約30克蛋白質

牛肉雖然脂肪和擔固純比較高一點  但佢所含既肌酸都係最高


豆類 蛋類 奶數都含有完整既蛋白質 但係含量無肉類咁多

食得過多既蛋白質 只會轉化成脂肪 而且會加重肝臟既負擔

所以蛋白質唔係要食得多 係要食得夠!

問: 咁我應該食自己體重kg x1.2 定係1.6??

答:
呢個其實無一定標準 但係每個人既肌肉量都唔同 

一個大肥佬 300磅 唔通佢就要食成250克蛋白質? 當然唔係 蛋白質主要係提供比肌肉

當然頭髮 皮膚等等都係靠蛋白質去支持

所以如果你脂肪比較多 我建議你食1.2克蛋白質已經非常足夠 甚至0.8都可以

你全身都是肌肉 沒有脂肪的話 我建議你可以食到1.4-1.6

而且大家都唔可以忽略進食碳水化合物 碳水化合物係我地既能量來源

你沒有足夠既能量 訓練效果點會好 而且當你食得過少碳水化合物

蛋白質有機會轉化食能源用掉

每餐都要有蛋白質 有碳水 有菜

碳水要食GI值比例低既碳水 好似三色米 意粉 通粉呢d

GYM後食GI值比較高既碳水 可以快速消化吸收去回復身體既糖份

有研究都話 健身後快速補充GI值高既碳水都最能夠刺激身體既生長激素




而蛋白質奶粉 正正就係適合比沒有時間食咁多餐既人飲

詳情可以睇我簡介既蛋白質補充劑簡介




德國既fitness選手準備自己每餐既食物

1 則留言:

  1. 我想問,飲蛋白質補充劑係咪冇分年齡?
    我16歲...

    回覆刪除